Hol vagyok? Menü | Info | Jogi nyilatkozat

 

Jogi nyilatkozat / ÁSZF 

 


Weboldalunkon karbantartási munkálatok miatt RENDELÉST NEM TUD LEADNI. A termékek és annak árai a frissítések miatt változhatnak az oldalon, ezért az aktuális árak, ill. termék elérhetősége miatt érdeklődjön üzletünkben. Nyitva tartási időben az Ön által  kiválasztott terméket meg tudja vásárolni a Saffner AtóHiFi-nél.


Kizárólag csak abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben teljes terjedelmébe elolvasta a www.saffnershop.hu weboldalon elérhető  megrendeléshez szükséges (a "Kapcsolódó anyagok"-at, Jogi nyilatkozat, és Adatvédelem –i, szállítási díjak) tájékoztatónkat. Annak minden egyes pontjával egyetért, magára nézve kötelező érvényűnek tartja. Amennyiben a felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére, ill. termékrendelés leadására. Jelen dokumentum csak elektronikus formában érhető el weboldalunkon, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. (Pdf. formátumban letölthető, külön mellékletben található meg a „jogi nyilatkozat” tájékoztatója végén). A terméknél,vagy rendelésnél megjelenő " Kiszállítás: 3000 Ft postaköltség" és a " Kiszállítás: Ingyenes!" rendszerhiba, ezért minden esetben a "Szállítási díjak" és a "Jogi nyilatkozat " menüpontban leírtak vannak érvényben!

 

Ha nem magánszemélyként rendel, kérjük a "megjegyzés" ablakban adja meg adószámát!

 

-          Jogi nyilatkozat nyelve                      :  Magyar

-          Adatvédelmi tájékoztató nyelve      :  Magyar

-          Termékleírás, és rendelés nyelve    :  Magyar

A Jogi nyilatkozat (ÁSZF), felhasználási feltételek tartalmazzák a Saffner kft. (Székhely: 3200 Gyöngyös, Rigó út 58.) mint szolgáltató (www.saffnerhop.hu) által üzemeltetett weboldal használatára, értékesítésére, termékrendelésre vonatkozó szerződési feltételeket. 

Szolgáltató adatai:

Szolgáltató neve: Saffner Kft.

Szolgáltató székhelye: 3200 Gyöngyös, Rigó út 58

Kapcsolattartó neve: Kalauz Árpád

Szolgáltató elérhetősége: Saffner Kft. – Saffner AutóHiFi Gyöngyös, Rigó u. 58 (üzlet hétfőtől – péntekig 8-16 óráig)                                                                          

Telefon: 0630/3530259                                                                         

e-mail: info@saffnershop.hu

Cégjegyzékszáma: 10-09-023332

Kibocsátó cégbíróság megnevezése:  Heves Megyei Bíróság mint Cégbíróság

Adószáma: 11179474-2-10

Csomagküldő kereskedői engedély szám: 37/2014

Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-75128/2014. 

Tárhelyszolgáltató adatai:

Szolgáltató neve: Mediacenter Hungary Kft.

Szolgáltató címe: 6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3 II/6

Telefonszám: 0676/506-618

e-mail: mediacenter@mediacenter.hu 

Csomagküldő szolgálat adatai:

Neve(1): Magyar Posta Zrt.

Címe: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.

Telefon: 06-17678282

e-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu

Regisztrációs szám: K00***0000 (Dok.az üzletben)

 

Neve(2.): DPD Hungária Kft.

Címe: 1158 Budapest, Késmárk u. 14

Telefon: 061/501-6204

e-mail: dpd@dpd.hu  

Alapvető rendelkezés:

Jogszabály alkalmazások:- Fogyasztó és a vállalkozás közötti szabályok részletei a 45/2014. (II.26.) Korm. rendeletben- Információs társadalommal összefüggő szolgáltatások a 2001. évi CVIII. törvénybenSzerzői jogvédelem:A saffnershop.hu weboldalon megjelenő termékek leírása, fotói csak írásos engedélyünkkel másolható.A webáruházban feltüntetett akció időtartama: csak bruttó HUF fogyasztói árak jelennek meg a termékek mellett, melyek tartalmazzák az ÁFA-t. 

Adatkezelési információk és törvények:

Megtalálható az „Adatkezelés” menüpont alatt. 

Termék kínálat:

A Saffner Kft. elektronikus áruházán (www.saffnershop.hu) keresztül kizárólag új termékeket értékesít, a leírásokban általában tartalmazzák a termék tájékoztató jellegű főbb műszaki jellemzőit, esetleg kijelző színét fejegységeknél, termék nevét és típusszámát. Minden esetben megtalálható a termék mellett a bruttó fogyasztói ár (mely tartalmazza a törvényben előírt ÁFA-t), és a darabszámra/mennyiségre (hangszórók párban (1db gyári dobozos kiszerelés), erősítők, subládák, fejegységek darabban értendőek) vonatkozó tájékoztató. A termék mellett szereplő képek eltérhetnek a valóságostól, esetleg illusztráció. A termékoldalon található műszaki adatok tájékoztató jellegűek (Mert a gyártó előzetes bejelentés nélkül módosított a termék műszaki jellemzőin. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy a rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.), hivatalos termékspecifikációért látogasson el a termék gyártójának weboldalára. 

Kínált termékek kategória besorolása:

·         lehet márka szerint választani termékcsoportot, ami a honlap alján található felsorolásból lehetséges

·         Vagy a baloldali „Termék kategóriák” felsorolásból:  Autórádió (high-end,2din-es, MP3/CD/USB rádió, BT/MP3/USB, Mechanika nélküli MP3/USB, Mechanika nélküli MP3/USB/BT, kiegészítők), Multimédia(1din, 2din, appradio, Fiat, Ford, Nissan, Opel, VW járműspecifikus, navibox, tv-tuner, tolatókamera, lcd ill. tetőmonitor, tetőmonitor DVD lejátszóval, fejhallgató, kiegészítők), Hangszórók (méret szerint megkülönböztetve jármű specifikus, koax ill. szett), erősítő (csatornák szerint), mélyláda (hangszóróméret és ládakialakítás szerint), mélynyomó (méret szerint), hajó audió (fejegység, hangszóró, erősítő, kiegészítők), hangprocesszor, szerelési kellékek (bizt.házak, tápkábelek, hangsz.kábelek, kábelszettek, rca kábelek, kondenzátor, egyéb), zajcsillapítás (ajtóba, tetőre, padlólemezre, kellékek), tolatóradar, autóriasztó (laserline, távirányítós központizár vezérlő, speciális kapcsolók), nappali menetjelzők (Hella, egyéb menetjelzők), Pioneer otthonra (házimozi csomagok, mikro hi-fi, lejátszók, erősítők, fürdőszoba/szauna) 

Jogi nyilatkozat hatálya, és módosítása:

Az általános szerződési feltételek hatálya kiterjed a Magyarország területén belüli olyan elektronikus kereskedelemi szolgáltatásra, amely a saffnershop.hu weboldalon található web áruházon (elektronikus áruház) keresztül történik. Kiszállítás kizárólag Magyarország területére történik. Jogi nyilatkozat módosításának jogát (későbbi rendelet változások) a szolgáltató fenntartja magának a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet és 2001. évi CVIII. törvény figyelembevételével. 

Termék rendelés:

Kizárólag a saffnershop.hu elektronikus áruházon keresztül leadott online rendeléseket tudjuk elfogadni, és csak házhoz szállítással rendelhetőek meg. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében (Erre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!). A megrendelést csak akkor tudjuk elfogadni, ha a megjegyzés rovatba feltünteti, hogy a "szállítás Magyar Posta Zrt." vagy "szállítás DPD futárszolgálat"-al szeretné megkapni. 

Termék rendelés folyamata:

-          a megrendelni kívánt terméket (a saffnershop.hu kizárólag új terméket értékesít) válassza ki a www.saffnershop.hu elektronikus áruházon keresztül. A termékre kattintva látható a termék bruttó fogyasztói ára forintban (HUF mely tartalmazza a törvényben előírt ÁFA-t ), termékleírás, termékkép (a megjelenített kép/-ek eltérhetnek a valóságostól, esetleg illusztrációként szerepelnek )

-          A webáruházban nem szükséges a regisztráció rendelés leadáshoz. (rendszerünk nem tárolja az adatokat, így egy későbbi időpontban leadott rendelés ugyanebben a sorrendben történik)

-          A „Kosárba” gombra kattintva behelyezhetjük a terméket a virtuális kosárba.-          Egyszerre több különböző típusú és darabszámú termék is rendelhető

-          Másik termék kiválasztása az előző kiválasztással megegyező sorrendben történhet.

-          A kosárban lévő termékek (Kosár menüpont alatt) darabszáma folyamatosan növelhető (Műveletek „+”), csökkenthető (Műveletek „-„) ill. törölhető (Műveletek „X”) a kosár teljes tartalma vagy akár egyesével is mindaddig amíg a rendeléshez szükséges adatok bevitele ( Megrendelő neve, telefonszáma (csak magyarországi szolgáltató, külföldi telefonszám nem adható meg!), e-mail címe ( pontosan kérjük megadni, mert ezek hiányában a kapcsolatfelvétel és a megrendelés meghiúsulhat) kapcsolattartásra/szállítási információ/rendelés visszaigazolásra. Szállítási cím, címzett. Számlázási név, cím. A vásárlási feltételek elfogadása (ÁSZF), annak elolvasása, tudomásulvétele után (négyzetbe való kipipálással igazoljuk, ennek elmulasztása esetén rendelés nem adható le). Amíg a rendelést jóvá nem hagyta (mindvégig látható a termék/-ek ára, darabszáma), a „Megrendelem!” ( A „Megrendelem!” gombra való kattintással a megrendelő nyilatkozik arról, hogy megrendelése a webáruház üzemeltetője felé fizetési kötelezettséget von maga után, és egyetért a rendelése tartalmával, és a szállítási díjjal -  „Szállítási díjak” menüpont alatt meghatározott összeggel. A megrendelés gombra való kattintással szükséges mert addig a megrendelés nem jön létre. A termék/-kek megrendelése fizetési kötelezettséget von maga után.-          A termék/-kek mellé minden esetben mellékeljük a számlát, magyar használati útmutatót, szükség esetén a garancia levelet.

-          Ezt követően a rendszer automatikus visszaigazolást küld a megrendelő által megadott e-mail címre a rendelés beérkezéséről e-mail címünkre. Ha nem látható a visszaigazolás a levelek között, minden esetben ellenőrizze a „levélszemét” között is, mert egyes e-mail fiókok oda rakhatják. Ha a megrendelőhöz a visszaigazolás nem érkezik meg 48 órán belül, akkor mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződés kötelezettség alól.

-          A megrendelés feldolgozásra munkanapon 8-16 óráig tart.

-          Teljesítési határidő: raktáron lévő termékek esetén a szállítás határideje 1-3 munkanap, a raktárról nem elérhető termékek várható kiszállítási idejéről minden esetben e-mail –ban értesítjük.

-          Hibásan leadott rendelés, vagy rendelésmódosítás a rendelés leadása után, utólag is történhet e-mail –ben az info@saffnershop.hu –ra küldött levél formájában.

-          Minden rendelés leadás után felvesszük a megrendelővel a kapcsolatot a megadott telefonszámon keresztül (kiemelt figyelmet szentelve szállítási és számlázási adatok egyeztetésére. Számláját e-mail címére elektronikus formában kapja meg), hogy tájékoztassuk a termék átvételének időpontjáról/kiszállításáról amit a Magyar Posta Zrt. , vagy a DPD Hungária Kft. szállít a megadott címre. Szükséges a megjegyzés ablakba feltüntetni a választott csomagszállító cég nevét! A megrendelt termék nem tartalmazza a szállítási költséget. A szállítási költségről külön e-mail-t küldünk, melyet szükséges visszaigazolni, hogy elfogadta a szállítási díjat! A rendelés feldolgozása csak a visszaigazoló e-mail után kezdődik meg.

-          A megrendelt termék fizetése a futárszolgálat munkatársánál történik az átadás/átvétel pillanatában.

Szállítási mód:

Termékeinket a Magyar Posta Zrt. , vagy a DPD Hungária Kft. szállítja a megadott címre. Más csomagküldő szolgálat választása nem lehetséges. A DPD futárszolgálat hétköznap általában 8-17 óra között (ünnepnapok közelében ez eltérhet) kézbesíti a csomagot. Érdemes olyan szállítási címet megadni, ahol napközben valaki át is tudja venni a csomagot (lehet munkahelyre is kérni). Ha sikertelen a kézbesítés a megadott címre, úgy azt még három egymást követő napon megismétli a futár, és ha akkor sem sikerül részünkre azt visszaküldi. A Magyar Posta Zrt. által szállított csomagokat minden héten pénteki napon adjuk fel a címzettnek.

Szállítás során keletkezett sérülés:

Amennyiben a csomag kézhezvételekor sérülést észlel a csomagoláson, azt feltétlenül jelezze a futárnak. Szükséges még az átadás/átvétel előtt jegyzőkönyveztetni a futárral a helyszínen. A jegyzőkönyvről másolatot kérni. Utólagos, jegyzőkönyv hiányában történő reklamációt nem áll módunkban elfogadni! Ebben az esetben 14 munkanapon belül (plusz költségek felszámítása nélkül) másik ugyanolyan terméket küldünk a Felhasználónak. Amennyiben a csere nem lehetséges  a megrendelő/Felhasználó elállhat a vásárlástól.

Elállási jog gyakorlása (2014.június 13-ig):

A távollevők között kötött szerződést a 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet határozza meg. A megrendelt termék kézhezvételtől számított 8 munkanapon (nem nap!) belül a Felhasználó indoklás nélkül elállhat. A terméket visszaküldheti, aminek költsége a Felhasználót terheli ( más költség nem terheli). E tájékoztató hiányában a Felhasználó 3 hónap –ig jogosult gyakorolni az elállás jogát. A Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetés szerű használatból adódó kár/-ok megtérítését. A Szolgáltató a termék visszaérkezésétől számított 30 napon köteles visszafizetni a Felhasználónak az általa kifizetett összeget. A Felhasználó elállhat a termék rendeléstől, amit írásban tehet meg az info@saffnershop.hu –címre küldött elállási kérelmével (indoklás nélkül). A megrendelt terméket futárszolgálat igénybevételével juttathat vissza a Szolgáltatónak, melynek költsége a Felhasználót terheli. A terméket utánvéttel nem lehet visszaküldeni. A Felhasználónak ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatából származó károk elkerülését, ugyanis a károk megtérítése a Felhasználót terheli.

Elállási jog gyakorlása (2014. június 13-tól):

-          (Távollevők között szerződéskötésről szóló (17/1999. (II.5.) Korm. rendelet.) A fogyasztó (45/2014. (II.26.) Korm. rendelet értelmében (amennyiben a terméket csomagküldéssel vásárolta meg) indoklás nélkül elállhat a vásárlástól számított 14 napon belül. Kézhezvételi időpont házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ez az időpont a futártól kapott átvételi elismervénnyel bizonyíthatóak. E tájékoztató hiányában a Felhasználó 1 év –ig jogosult gyakorolni az elállás jogát.

-          A megrendelő/felhasználó az elállásról szóló nyilatkozatát írásban kell megtennie, melyet a tájékoztató végén külön letölthető („Szabvány elállási nyilatkozat” )Pdf. formátumban találja meg. Ennek alkalmazása nem kötelező, saját nyilatkozatot is megfogalmazhat melyet az info@saffnershop.hu –ra kell elküldenie.

-          A terméket a felhasználó saját költségén az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül kell visszaküldenie a Szolgáltató (Saffner kft.) címére. A terméket utánvéttel nem lehet visszaküldeni.

-          A visszaküldött termék teljes árát (teljesítéssel felmerült költségeket is) a Szolgáltató az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül a Felhasználó/megrendelő által igénybevett fizetési móddal megegyező módon visszatéríti. A felhasználó kifejezett beleegyezése alapján a Szolgáltató a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat. De a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.

-          Ha a terméket a vevő már használatba vette, és a szokásos használatnál jobban elhasználttá vált, és/vagy nem tudja sérülésmentesen a Szolgáltató részére visszajuttatni, akkor nem vállaljuk a  termék visszavásárlását.

-          A terméket csak eredeti állapotban, bontatlan csomagolásban, hiánytalan mennyiségben és minőségben vesszük vissza.

-          A Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, ismét értékesíthető állapotban, akkor a Felhasználó/megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkretételét, vagy visszajuttatásának ellehetetlenülését szándékosan (vagy hanyagságból) idézte elő.

Termékekre érvényes szavatosság ill. jótállás, és annak részletei (2014. június 13-ig):

A 151 / 2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján a cégünk által forgalmazott termékekre az itt leírt feltételek mellett 12 hónap jótállást vállalunk. Ettől bizonyos esetekben eltérhetünk, de ezt minden esetben külön feltüntetjük. (pl.: erősítőknél 2 év, hangszóróknál 3 év, stb.)A jótállási jegyről:
Ön a jótállási igényét a vásárolt termékhez mellékelt jótállási jeggyel és az eredeti számla egyik példányával érvényesítheti, ezért kérjük, hogy ezen iratokat gondosan őrizze meg. A garancia vállaló a jótállási jegyen minden esetben kéri a beszerelést végző szakműhely nevét, címét, hivatalos pecsétjét ill. az üzembe helyező aláírását, ugyanis  az általunk értékesített termékek beüzemelése szakirányú végzettséget/szaktudást igényel! Ezért szükséges a jótállási jegy megőrzése ennek bizonyítása céljából. Ne felejtse el kitöltetni a beszerelést végző céggel.
Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni. 
A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után. 
A jótállási felelősséget kizáró feltételekről:
Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás. 
Szakszerűtlen beüzemelés (Beüzemeléshez szakirányú végzettség/szaktudás szükséges!), kezelés, poros, nedves környezetben való használat. 
A márkaszervizen kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás. 
Természetes elhasználódás. 
Az adattárolókon elhelyezett adatokért felelősséget nem vállalunk.


A jótállási és javítási határidőről:
A jótállási időtartam a vásárlás napjával kezdődik. 
A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivétel, ha a szerviz hardver hibát nem talált, azaz a meghibásodást a szakszerűtlen kezelés stb. okozta 
A termék vagy jelentős részének cseréje esetén a jótállásról a készülék jótállási jegyén kaphat bővebb információt. 
A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb időn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik.


A javításról:
A javításhoz csak új alkatrész használható fel. 
A javítás következtében a termék értéke, használhatósága az azonos ideig rendeltetésszerűen használt termékekhez képest nem csökkenhet. 
Ha a javítás során kiderül, hogy a bejelentett hiba nem garanciális, úgy cégünk fenntartja a jogot magának, hogy a mindenkori rezsióradíjat számítsa fel.
 
A javítás helyéről
Az általunk forgalmazott termékek jótállási (és szavatossági) igényét üzletünkben Saffner AutóHiFi - Saffner kft 3200 Gyöngyös, Rigó u.58. szám alatt érvényesítheti nyitvatartási időben (panaszával, észrevételeivel is itt fordulhat hozzánk ill. a következő telefonszámon), hétfőtől - péntekig: 8.00-16.00 -ig. Tel.: 06-30-353-0259.     e-mail: info@saffnershop.hu 
A termék oda- visszaszállításáról a vásárlónak kell gondoskodni, kivéve ha a termék 10 Kg-nál súlyosabb vagy kézi csomagként nem szállítható.


Jótálláson és szavatosságon alapuló vásárlói jogokról:
Ha a termék a vásárlástól számított 3 napon belül, szakszerű üzembe helyezés és kezelés mellett meghibásodott, Ön kérheti annak azonos típusú új termékre való cseréjét. 
A vásárló a termék díjmentes javítását kérheti. 
Ha a cserére nincs lehetőség, úgy a vásárlási szerződéstől elállhat, és a vételárat kérheti vissza.
  

Garancia, termék- és kellékszavatosság (2014.június 13-tól):Kellékszavatosság:

-          A felhasználó abban az esetben élhet kellékszavatossági jogával, ha hibás teljesítés történt a webáruházat üzemeltető (Szolgáltató) cég részéről.

-          A Felhasználó (kellékszavatossági igényével élhet) kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kicserélést, kijavítást nem kérte vagy nem kérhette, akkor igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Felhasználó a Szolgáltató költségére kijavítathatja, végső esetben a szerződéstől elállhat. A választott kellékszavatossági jogáról egy másikra áttérhet. Az áttérés költsége a Felhasználót terheli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

-          A Felhasználó köteles a hiba felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait nem érvényesítheti.

-          Kellékszavatossági igényét a vállalkozással szemben érvényesítheti a Felhasználó.

-          Teljesítéstől számított hat hónapon belül nincs egyéb feltétele a kellékszavatossági igényének érvényesítéséhez a Felhasználónak, csak igazolni, hogy a terméket a webáruházon keresztül az üzemeltető vállalkozástól vásárolta. Köteles bizonyítani a Felhasználó, hogy a hiba már a teljesítéskor is megvolt.

Termékszavatosság:

-          A termék hibája esetén a felhasználó (választása szerint) meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényét érvényesítheti.

-          Kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti a Felhasználó termékszavatossági igénye jogával élve.

-          A termék akkor hibás, ha – az nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal (gyártói oldal, használati útmutató).

-          Termékszavatossági igényét a gyártó általi forgalomba hozataltól számított két éven belül érvényesítheti a Felhasználó. A határidő elteltével a jogosultságát elveszíti.

-          Termékszavatossági igényét a termék gyártójával, forgalmazójával szemben érvényesítheti a Felhasználó.

-          Termékszavatossági igény érvényesítésekor a termék hibáját a Felhasználónak kell bizonyítania.

-          A gyártó, forgalmazó kizárólag akkor mentesül kötelezettsége alól ha nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, s hozta forgalomba, vagy a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető.

-          A gyártónak, forgalmazónak elegendő egy okot bizonyítania a mentesüléshez.

-          Ugyanazon hiba miatt nem érvényesíthető egyszerre kellékszavatosság és termékszavatosság.

-          Termékszavatosság eredményes érvényesítése után a kijavított részre érvényesítheti kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben.

Jótállási kötelezettség:

-          Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a webáruházat üzemeltető vállalkozás jótállás köteles.

-          A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjától kezdődik.

-          A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Ugyanazon hiba miatt egyszerre vagy egymással párhuzamosan nem érvényesítheti kellékszavatossági és termékszavatossági igényét, viszont a Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilleti.

 



Termékeinket a hivatalos magyarországi importőröktől szerezzük be. Egyes termékek esetén (mikrokapcsolók, kiegészítők) egyéb magyarországi kereskedelmi egységtől. Kizárólag minőségi termékeket forgalmazunk.





|

Kapcsolódó anyagok:
  • Szabvány elállási nyilatkozat [ pdf, 96kbyte, 96761byte ]
  • 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet (Pdf.) [ pdf, 125kbyte, 125961byte ]
  • 2001. évi CVIII. törvény (Pdf.) [ pdf, 5kbyte, 5450byte ]
  • 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet [ pdf, 1836kbyte, 1836470byte ]
  • 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet [ pdf, 108kbyte, 108252byte ]
  • Jogi nyilatkozat / ÁSZF (Pdf.) [ pdf, 362kbyte, 362438byte ]
  • Jogi nyilatkozat / ÁSZF 20150626 [ pdf, 438kbyte, 438898byte ]
  • Jogi nyilatkozat / ÁSZF 2023 [ pdf, 794kbyte, 794122byte ]